Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

γνωμη

ό,τι και να λέμε μπορεί αυτές οι συγκεντρώσεις αγανακτισμένων να έχουν ξεκινήσει καλά και ειρηνικά και δεν είναι κακό να γίνεται μια επανάσταση με λουλούδια διαφορετικά θα είχαμε αιματοχυσίες και επεισόδια όπως γίνεται συνήθως στις διαδηλώσεις. αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα εξελιχθεί και καλά. και να καταφέρουν να ρίξουν κυβέρνηση και να υπάρξει το χάος κι ακόμη κι αν μετά κάποιοι απ αυτούς πάρουν τη θέση τους μπορεί να είναι καλοί στην αρχη αλλα ειναι πολυ μεθυστικο το αρωμα της εξουσιας. επισης οτι κι αν γινει οποιος κι αν βγει στην εξουσια παλι μεθοδευμενο θα ειναι γιατι οσο κι αν ειρηνικα ξεκινησει καποιες ''δυναμεις'' και αγνωστα προσωπα θα εκμεταλλευτουν την κατασταση  για να τους παρουν με το μερος  τους. οι πολιτικοι μας ειναι μυγουλες μπροστα στα θηρια που ανηκουν στους μασονους στη λεσχη μπιντελμπεργκ κλπ. οχι οτι καποιοι αν οχι ολοι λιγο πολυ δικοι μας πολιτικοι δεν ειναι ηδη χωμενοι εκει μεσα αλλα καποια πραγματα ειναι πολυ καλα προμελετημενα για να τα ριξουν ακομη και 1.000.000 αγανακτισμενοι σε καθε χωρα. οσο και να το παλεψουμε ο τριτος κοσμος θα παραμεινει τριτος κοσμος και ισως γινει τεταρτος αφου θελουν εμας να τριτοκοσμοποιησουν. και μην το θεωρησετε κινδυνολαγνεια η θεωρειες συνωμοσιας υπαρχουν πολλα πραγματα που πολλοι ανθρωποι λεγαν οτι θα συμβουν και τωρα τα βλεπουμε οι υπολοιποι και ξυνουμε τα κεφαλια μας. μη θεωρησετε σεναριο συνομωσιας μια παγκοσμια κυβερνηση. η μαζοποιηση/παγκοσμιοποιηση ειναι το α και το ω για κατι τετοιο. τα περιπλοκα σχεδια των τραπεζων και των εταιρειων που ανακατευονται στα οικονομικα μιας χωρας ειναι κατι που συμβαινει απ αρχης ο.η.ε,παγκοσμιας τραπεζας,δντ κλπ. κι αυτα δεν υπηρξαν τον τελευταιο αιωνα αλλα ουσιαστικα απο τοτε που ανεξαρτητοποιηθηκε η αμερικη και επειτα εγινε υπερδυναμη. δε λεω και η ευρωπη εχει βαλει το χερακι της. αλλα οταν ενας υπαλληλος χρηματιστηριου εξομολογειται οτι αν γινοταν το νερο εμπορευσιμο προιον στο χρηματιστηριο (οπως συμβαινει με τα τροφιμα βασει της φυτοφαρμακων και εκμεταλλευσης περιουσιων σε χωρες οπως η ινδια) θα το πουλουσε αναλογα με τις μετοχες κλπ,οταν ενας οικονομικος δολοφονος εξομολογειται οτι εχει κανονισει να κανει συμφωνιες με χωρες της λατινικης αμερικης κ.α επειτα, για να πανε με τα συμφεροντα της αμερικης και κυριως αυτων των υπερδυναμων οργανισμων,τραπεζων,εταιρειων κλπ κι αν ο καθε πρωθυπουργος διαφωνησει δολοφονειται με ενα ''ατυχημα'',οταν ολη η τρομολαγνεια στην αμερικη για τους ιρακινους τρομοκρατες κλπ ειναι προμελετημενη απο την αμερικανικη κυβερνηση μονο και μονο για την εκμεταλλευση του πετρελαιου,το θανατο στρατιωτων που νομιζουν οτι πεθαινουν για την πατριδα και τα χιλιαδες ρατσιστικα αισθηματα που εχει ο καθε αμερικανος και ελληνας αντιστοιχα με ολο αυτο το παρασκηνιο μακεδονια/πγδμ,τουρκια κλπ και καθε αλλος μη μου λετε για θεωρειες συνομωσιας. το ξερω δε λεω κατι καινουριο αλλα ας εχουμε πχ υποψιν μας οτι ενας ''προφητης''(αν θελετε ετσι αποκαλεστε τον,αν και γω προτιμω να τους λεω γνωστες του καιρου τους και των επακολουθων) οπως ο george orwell ειχε γραψει το 1984 εν ετει 1948. κι η πραγματικη ουσια του βιβλιου δεν ειναι ισως σποντες για τον χιτλερ και τον 2ο παγκοσμιο πολεμο και την τοτε πλυση εγκεφαλου αλλα μηνυμα οτι περασε αυτο και ερχονται χειροτερα γι αυτο πρεπει να εχουμε τα ματια μας ανοιχτα,να συλλεγουμε πολλες αντιληψεις και να σκεφτομαστε καθαροτερα. αυτο ειναι στο χερι του καθενος και δε θα βοηθησει περισσοτερο η εκκλησια ή η πιστη ή η ελπιδα ή κατι αλλο παρα η παραγματικη,βαθυτερη και ουσιωδης γνωση για τουες παντες και τα παντα γυρω μας σε συνδυασμο με τα υπολοιπα. η παραπληροφορηση και η χειριστη παιδεια/εκπαιδευση με ανακριβειες σε ιστορικα γεγονοτα,καλυψη διαφορετικων αντιληψεων γυρω απο φυσικα κ.α φαινομενα,προπαγανδα για μερικη η ολικη εξαφανιση γραπτου λογου σε μια γλωσσα και πααααρα πολλα αλλα ειναι η πραγματικη ριζα του ''κακου''. ολα ξεκιναν απο μας και απο τη θεληση μας ,γιατι οπως και να το κανουμε οι περισσοτεροι θελουμε και ειμαστε προβατα,γιατι ειμαστε υλιστες,γιατι μας τρομαζουν αυτες οι αναζητησεις και γιατι μας αρεσει να μας χαιδευουν το κεφαλι με δανεια,μιζες και ουσιαστικα ολοκληρωτικο ελεγχο ζωης της ζωης μας απο αλλους. ισως λοιπον οντως οι ''αγανακτισμενοι'' να χουν καταλαβει καποια εστω απ αυτα πραγματα που  κι εγω δε λεω οτι ξερω τα παντα,συνεχιζω και θα συνεχισω να το ψαχνω,και να αλλαξουν/με το τοπιο. ομως πως και ποτε;   

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραία τα λες.
    συγχαρητήρια για το ανοιχτό μυαλό σου.
    Σε παρακαλώ, συνέχισε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή