Ωρέ πού πάμε ρε;

...στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ-ΤΩΡΑ

http://www.dailymotion.com/video/xizz04_news247-gr-live-streaming-sintagma-square-aganaktismenoi_news
Αναρτήθηκε από Vaso MuMu στις 1:29 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2011 (17)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (5)
    • ▼  Ιουνίου (4)
      • Σιμπέλ : Δεν υπάρχει γενοκτονία τω Ποντίων!!!
      • γνωμη
      • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ-ΤΩΡΑ
      • "Αγανακτισμένοι" ημέρα 8: Μία εβδομάδα μετά
    • ►  Μαΐου (6)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Vaso MuMu
Προβολή πλήρους προφίλ
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.