Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Άξιος ο μισθός σας κ. Παπούλια. Πήγε και προσκύνησε τους προγόνους του Τζέφρυ.


undefined
Είχαμε πεί οτι 30.000 το μήνα για να συντηρούμε μια γλάστρα είναι πολλά. Κάναμε λάθος τελικά! Οι παρακάτω φωτογραφίες που σχεδόν όλα τα ΜΜΕ απέκρυψαν...
αποδεικνύουν πόσο εργατικός είναι ο αγαπητός μας πρόεδρος κ. Παπούλιας. Μέχρι και το εβραικό σκουφάκι κιπά φόρεσε ο κ. Παπούλιας προκειμένου να τιμήσει τους Εβραίους φίλους μας. Είναι ο δεύτερος Έλληνας πολιτικός στην ιστορία μας που κάνει τέτοια κίνηση. Ο πρώτος φυσικά ήταν ο Εβραικής καταγωγής Τζέφρυ Παπανδρέου.

Απο τα αξειωσημείωτα των φωτογραφιών. Δείτε το βλέμμα του Ραββίνου!






Αποκάλυψη ντοκουμέντο: Ο ΓΑΠ το 2003 σαν Υπουργός εξωτερικών αρνήθηκε την ύπαρξη της ΑΟΖ του Καστελλόριζου!


Απίθανες αποκαλύψεις από τον Ελληνοκύπριο τέως υπουργό Ρολάνδη. Είναι άλλου είδους ξεπούλημα που επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη στις διαπραγματεύσεις του Ανανιακού τ. ΕΛΙΑΜΕΠΙΤΗ πρέσβη υπό τις οδηγίες του ΓΑΠ με τους Τούρκους...

Σχετικά υπενθυμίζω και το λεχθέν του ΓΑΠ στον Ερτογάν κατά τον Αμερικανό τ. πρέβη στην Αθήνα: «Αλλά, πρόσθεσε ότι εάν το ενδιαφέρον της Τουρκίας είναι να αποκτήσει πρόσβαση στα διεθνή ύδατα, στον εναέριο χώρο, στην υφαλοκρηπίδα και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, αυτά τα θέματα μπορούν να λυθούν.»






http://attikanea.blogspot.com/

Άρχισε και το ξεπούλημα του ονόματος;;


Τα προξενία των Σκοπίων αλλάζουν τις ταμπέλες τους απο FYROM σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!

Καλημέρα σας!!!
Άρχισε το ξεπούλημα της Ελλάδας??
Ζω στο Μόναχο της Γερμανίας και εργάζομαι σε μια εταιρεία η οποία στεγάζεται δίπλα από το Γενικό Προξενείο των Σκοπίων...

Μέχρι πρότινος η πινακίδα έξω από τον ως άνω Προξενείο είχε την ονομασία FYROM στο χωρίο που αναφερόταν  το.... κράτος.
Πρίν λίγες ημέρες αντικατέστησαν την πινακίδα
με καινούργια στην οποία αναγράφεται πλέον σκέτο το “MAΚEDONIA”.
Ποιές είναι οι αντιδράσεις της Ελληνικής κυβέρνησης ??
Ποιά η αντίδραση του Ελληνικού προξενείου του Μονάχου, που ζητά  15.00 Ευρώ  για το γνήσιο της υπογραφής μας???Θα έχω κάποια απάντηση???
Σας αποστέλλω και σχετική φωτογραφία
Ευχαριστώ
Ανδρέας Διγενής

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΔΕ- Συνελήφθη αστυνομικός για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας

Αστυνομικός που υπηρετούσε στην Αστυνομική Διεύθυνση Φλώρινας συνελήφθη, κατηγορούμενος για κατοχή και διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας. Ήδη, με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, τέθηκε σε διαθεσιμότητα, ενώ σε βάρος του διεξάγεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
Συνελήφθη αστυνομικός για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας
Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, ο 33χρονος "κατέβαζε" από το Διαδίκτυο βίντεο και φωτογραφίες με υλικό παιδικής πορνογραφίας και στη συνέχεια διακινούσε το συγκεκριμένο υλικό σε άλλους χρήστες του Ίντερνετ, με τη χρήση εξειδικευμένου προγράμματος.
Συνάδελφοί του από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, που τον συνέλαβαν, εντόπισαν και κατάσχεσαν στο σπίτι του στη Φλώρινα, τέσσερις σκληρούς δίσκους ηλεκτρονικού υπολογιστή κι έναν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Όπως διαπιστώθηκε, ο συλληφθείς κατείχε περισσότερα από 2.500 αρχεία με πορνογραφικό υλικό ανηλίκων.

Εξάλλου, κατασχέθηκαν δύο αποκωδικοποιητές, με τη χρήση των οποίων, λάμβανε το ψηφιακό σήμα του εγχώριου συνδρομητικού καναλιού, χωρίς να καταβάλλει την απαιτούμενη συνδρομή.
Σε βάρος του 33χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για πορνογραφία ανηλίκων και παράβαση της νομοθεσίας περί πνευματικής ιδιοκτησίας, με την οποία θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας.

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ - Η πορνεία φουντώνει το AIDS

Φορείς οι αλλοδαπές ιερόδουλες, που μόλις σουρουπώσει βγαίνουν κατά εκατοντάδες στην Ομόνοια και σε άλλες δέκα περιοχές της Αττικής
Οι αλλοδαπές ιερόδουλες που συνωστίζονται στο κέντρο της Αθήνας πάσχουν από πλήθος σοβαρών νοσημάτων, σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ
Οι αλλοδαπές ιερόδουλες που συνωστίζονται στο κέντρο της Αθήνας πάσχουν από πλήθος σοβαρών νοσημάτων, σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ
Σήμα κινδύνου για τη δραματική αύξηση κρουσμάτων AIDS και άλλων σοβαρών μεταδιδόμενων νοσημάτων όπως η φυματίωση επιθετικής μορφής και οι ηπατίτιδες C και B, που προκαλούνται από τη σημαντική αύξηση της πορνείας από αλλοδαπές ιερόδουλες στην Ομόνοια και σε άλλα δέκα σημεία της Αττικής, έστειλε χθες από τη Βουλή ο υφυπουργός Υγείας Μ. Τιμοσίδης.
Κατά τη διάρκεια χθεσινής ενημέρωσης της αρμόδιας διακομματικής επιτροπής για τη μελέτη και αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ζητήματος, ο υφυπουργός επικαλέστηκε στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) και τα λεγόμενα "Προγράμματα δρόμου" (Street work), των οποίων οι άνθρωποι προσεγγίζουν τους παράνομους μετανάστες, κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους, ενημερώνονται για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν και καταγράφουν τα συνηθέστερα από αυτά.
"Ναρκομανείς, αλλά κυρίως ιερόδουλες σε μικρές ηλικίες βγαίνουν κατά εκατοντάδες στην περιοχή της Ομόνοιας μόλις αρχίζει να σουρουπώνει και το πρόβλημα αυτό αποτελεί για εμάς κεντρικό ζήτημα" τόνισε ο κ. Τιμοσίδης, ενώ επεσήμανε ότι "το θέμα δεν είναι να διώξουμε από εκεί τους μετανάστες και να τους πάμε παραδίπλα, αλλά να βρούμε λύσεις που όμως δεν δίνονται από τη μία ημέρα στην άλλη". Ο υφυπουργός ανέφερε ότι "με τις κινητές μονάδες του ΚΕΕΛΠΝΟ έχουμε βρει ότι υπάρχει αύξηση του AIDS και της ηπατίτιδας C και Β.
Διαπιστώσαμε κρούσματα φυματίωσης το τελευταίο διάστημα επιθετικής μορφής και οργανωμένα σχεδιάζουμε την αντιμετώπιση του προβλήματος".
Συνεργασία
Ο πρόεδρος της επιτροπής Μ. Στρατάκης ζήτησε να ενταθεί η συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, καθώς όπως παρατήρησε "η περιοχή που βρίσκεται από την Ομόνοια έως την Πλατεία Βάθη έχει μετατραπεί σε στέκι ναρκωτικών και trafficking".
Αμεσα μέτρα για την προστασία του πληθυσμού της πρωτεύουσας από τα μεταδιδόμενα νοσήματα, ιδίως στις καλούμενες υποβαθμισμένες περιοχές όπως είναι ο Αγιος Παντελεήμονας και η Πλατεία Αττικής, ζήτησε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδης.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΚΟΥΛΑΣ