Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011


Πολλοί επιμορφωτικοί οι διάλογοι σας..αν και σκληροί. Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι  συνέχεια προσπαθούμε να βρούμε τους φταίχτες(τους πολιτικούς, εμάς, τους πλούσιους/τους φτωχούς, τους μετανάστες που οι μισοί μας θάβουνε όπως οι ομοεθνείς τους και οι άλλοι μισοί μας συμπονάνε γιατί δεν είναι αφαλοκομένοι) και πλακωνόμαστε μεταξύ μας. Είμαι 19 χρονών  και μ' αρέσει πολύ να βρίσκω τέτοια άρθρα και μπράβο στην Σουηδέζα που έστω και μόνη της πήρε πρωτοβουλία να το ψάξει και να μην χλαπακώσει την παραπληροφόρηση που τρώει πολύς κόσμος εναντίον μας και απλά αδιαφορεί ή μεγαλώνει ο ρατσισμός του. Δηλαδή έχω βαρεθεί πια. Σπουδάζω σε μια σχολή που σχεδόν από πάντα δεν είχε άμεση απορρόφηση από τα επαγγέλματα. Καλών Τεχνών. Σε μια πόλη πίσω από το Θεό για πολλά χρόνια, μα τόσο τόσο όμορφη, τη Φλώρινα. Και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο μας προπαγανδίζουν συνέχεια για τα Σκόπια και τη ''Μακεδονία'' τους. Με κυνήγησαν ασφαλίτες σε πορεία 25 ατόμων το πολύ σε μια πόλη που μέχρι το θάνατο του δεσπότη Αυγουστίνου Καντιώτη δε επιτρέπονταν οι πορείες. Μας κλείσανε τον ΟΣΕ, τα κτελ οργώνουν χρήμα συνέχεια με τις αυξήσεις τους, η δημόσια υπηρεσία νερού ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ με λογαριασμούς σε φοιτητικά σπίτια να φτάνουν το 3μηνο 50-80 ευρώ. Και ασχολούμαστε ΑΚΟΜΑ με τον κάθε τζαναμπέτη γλείφτη εκάστοτε κόμματος από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μέχρι και ΣΥΡΙΖΑ κλπ αντί να συνεχιστεί κάτι που πάλι καταπιέστηκε και καταποντίστηκε όπως οι αγανακτισμένοι από το παρακράτος και τους κουκουλοφόρους ασφαλίτες που σκορπάνε το ΧΑΟΣ επίτηδες ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΕΜΗ να μου παίζουν ψευδοφάνη βίντεο προηγούμενων επεισοδίων σε ειρηνικές πορείες; ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ! Να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τους βολεμένους και τους γλείφτες και τους πελάτες αυτού του συστήματος, αυτοί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο αν είναι τραγοπόδαροι διεφθαρμένοι και παμπόνηροι ακόμα και όταν είμαστε εδώ σαν εκμοντερνισμένη κατοχή, θα βρουν τρόπο να προδώσουν σαν άλλοι δοσύλογοι και να επωφεληθούν μετά με κανένα σκανδαλάκι τύπου siemens! ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, κάνουν τις επιλογές τους και μας βρίζουν ή μας υποστηρίζουν γιατί καταλαβαίνουν πραγματικά! Το θέμα είναι η δική μας ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να συνειδητοποιήσουμε τι συμβαίνει γιατί όπως εισήμανε και κάποιος φίλος παραπάνω είμαστε έξυπνοι αλλά όχι ξύπνιοι. Κουράστηκα να βλέπω νέα παιδιά συνομήλικους μου σε άλλες σχολές να αναλώνονται και να γίνονται κομματόσκυλα εκάστοτε παράταξης που τους     αναγκάζει να κάνουν καταλήψεις και καλά φταίει το κράτος! Ακούς εκεί; Οι ίδιες νεανικές παρατάξεις των μεγάλων κομμάτων και βάζω μέσα και το ΚΚΕ και όλα, να βρίζουν τον ίδιο τον εαυτό τους! Φαύλος κύκλος! Να γίνεται δυσφήμηση από τα ίδια τα μέσα για τον δικό τους προσανατολισμό και το συνεχές γλείψιμο και λάδωμα και μίζα! Ανήκω στην Ελλάδα όχι σκυλιά των ξένων εταιρειών και των τραπεζών και των ξένων πολιτικών που θέλουνε να πάρουνε την εξουσία άμεσα εδώ από την ώρα που έγινε η Εθνική Απελευθέρωση! Ο Κολοκοτρώνης και υπόλοιποι αγωνιστές ακόμη και ο αγράμματος ο  Μακρυγιάννης χύσανε αίμα στον τούρκικο ζυγό που μας κράτησε σε πολιτιστικό επίπεδο επίτηδες και καλά για να αναπτυχθεί η νυχτωμένη Ευρώπη που μέχρι τότε έκαιγε κόσμο και την κάνανε ότι θέλανε! Και έρχονται και λένε τεμπέληδες εμάς τα παλιορομποτάκια του νέου συστήματος! Που δεν καταδέχονται τους Έλληνες εδώ και μια 30ετία όπως εμείς φτύνουμε τον κόρφο μας για τους Πακιστανούς και όλους τους κακόμοιρους αυτούς Ασιάτες τη στιγμή που οι Αλβανοί κάνανε περιουσίες όπως αντίστοιχα οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι και οι Αυστραλοί είχανε τους Έλληνες για εργατικό δυναμικό και τους βρίζανε! Ντροπή σε όλους τους μετανάστες που οι παππούδες και οι γονείς τους φτύσανε αίμα για μια καλύτερη ζωή και τα παιδιά και τα εγγόνια τους μπορεί και να ντρέπονται που κατάγονται από Ελλάδα! Αλλά η δικιά μου γενιά δε διαφέρει και πολύ στην ίδια την Ελλάδα, έχουν αμερικανοποιηθεί τα πάντα, που περπατάω στο δρόμο και βλέπω τον άστεγο και ταυτόχρονα την κυράτσα με το gucci και το 20χρονο σκατό που νομίζει ότι σπουδάζει νομική και σουλατσάρει με το τελευταίο γαλλικό στο νύχι και το χρυσό iPhone και δε ντρέπεται που οι γονείς της μπορεί να αφήσανε άνεργο το διπλανό άστεγο! ΒΑΡΕΘΗΚΑ! Η υποκρισία των πολιτικών είναι προφανέστατη, η δικιά μας βγάζει μάτια όμως και κανείς δεν τραβάει αυτή τη τάξη να της εξηγήσει κάποια πράγματα. Ο ΓΑΠ λίγο πριν φάει πόδι ,το παλιοπιόνι, ξεκαθάρισε ότι μια παγκόσμια κυβέρνηση θα μας σώσει! Αχ αυτά τα οργουελικά που γίνονται πραγματικότητα! Να γίνω εγώ 3ος κόσμος για γίνει κι ο 3ος , 4ος, δε βαρέθηκε αίμα η τάξη των μεγάλων κεφαλιών αυτών των πούστηδων που εγκαθίδρυσαν τους οικονομικούς δολοφόνους, το χρηματοπιστωτικό σύστημα, τις μεγάλες κρίσεις και τους πολέμους για να επιβάλουν τις νέες ''τρομερές'' πολιτικές τους που δεν ήταν τίποτα παραπάνω από πάταξη φιλελεύθερων πραγματικά δημοκρατικών πολιτικών στη Λατ. Αμερική και για να μεγαλουργήσουν αυτά τα φριχτά τέρατα ο Πινοσέτ και η Θάτσερ, η οικογένεια Μπους, ο Κλίντον και τώρα ο και καλά ειρηνευτής Ομπάμα και άλλοι πολλοί, και πίσω απ αυτούς Κίσσινγκερ και ο Φρίντμαν και η FED και η EU που δεν έχει καν δικό της στρατό και είναι υποταγμένη στο ΝΑΤΟ, έρε και να μπουκάρουν οι δερβίσηδες και οι αμερικλάνοι με τα σκυλιά τους δυτικοευρωπαίους. Δε λέω κάτι καινούριο και ξέφυγα πολύ. Συγχωρέστε με το παθαίνω αυτό.
Θέλω να κλείσω επανερχόμενη στην Ελλάδα, τον ακρογωνιαίο λίθο του ντόμινο που ακολουθεί σιγά σιγά σε όλες τις ευρωπαΪκές και μη χώρες εξαιρόντας την πρωτοπόρα Ισλανδία που του κλώτσησε όλους τους πουλημένους πολιτικούς της. Η Ελλάδα είχε μόνο έναν άξιο κυβερνήτη, τον Καποδίστρια κι ας ήταν Ρώσος κι αυτός, έδωσε όρκο να μην εκμεταλλευτεί  δημόσιο χρήμα και το έκανε και το φάγανε οι ''παρακρατικοί'', οι προκάτοχοι όλων των σκουπιδιών που μας πουλήσανε στην κατοχή και συνεχίζουν ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ! Φχαριστώ για το χρόνο σας, Μούμου Βάσω

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Βάφτισαν την πισίνα του Παπακωνσταντίνου στη Σέριφο ΥΔΑΤΟΣΥΛΛΕΚΤΗ γιατί απαγορεύονταν




Ρε Παπακωνσταντίνου αν ισχύουν όλα αυτά με πιο ηθικό ανάστημα θα κυνηγήσεις τα αυθαίρετα; Πες μας ρε φίλε γιατί θα σκάσουμε; Οχι τίποτα άλλο αλλά θυμόμαστε και τις δηλώσεις της συζύγου σου ότι περνάτε άσχημα στην Ελλάδα και δεν σας φτάνουν και τα χρήματα!


Προχτές γράφαμε για τη βίλα του Παπακωνσταντίνου στη Σέριφο:"Καταραμένη φτώχεια! ο κύριος Παπακωνσταντίνου έβαλε ενοικιαστήριο στην βίλα του στη Σέριφο". Διαβάστε τα νεώτερα από το Fimotro
ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥ ΩΣ "ΥΔΑΤΟΣΥΛΛΕΚΤΗ"!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΡΙΦΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΦΟΡΟΥΣ!
Ξεφτιλίστηκε από το Αποκαλυπτικό δελτίο του Extra 3. Πολύ άγρια μάλιστα. Για πρώτη φορά βγαίνει στο φως της δημοσιότητας έγγραφο που να επιβεβαιώνει ότι στο εξοχικό του στην Σέριφο η πισίνα στο εξοχικό του έχει δηλωθεί ως... υδατοσυλλέκτης(!). Ο Παπακωνσταντίνου που ξεσπάθωνε κατά της φοροδιαφυγής και υποσχόταν ότι θα βρει όλες τις πισίνες και θα τις φορολογήσει, "ξέχασε" τη δική του. Το θέμα θα έχει συνέχεια. Και πολύ δύσκολα ο Παπακωνσταντίνου θα την γλυτώσει αυτή την φορά...


Για το ίδιο θέμα από τον Καρχαρία
Το ΣΔΟΕ ήξερε για την πισίνα του Παπακωνσταντίνου που έγινε...γούρνα!!
Για το αυθαίρετο του Παπακωνσταντίνου στη Σέριφο, το ΣΔΟΕ γνώριζε, αλλά...σιωπούσε γιατί ο υπουργός ήταν πολιτικός προϊστάμενος του σώματος...



...Να δούμε αν τώρα θα...πράξει τα δέοντα. Μάλιστα συνταξιούχος ναυτικός, αποκάλυψε στον Παπαγιάννη ότι είχε κάνει καταγγελία για το αυθαίρετο "τσαρδί" του υπουργού, συναντώντας την απόρριψη των αρμοδίων.
Τι σκαρφίστηκε όμως ο...Τσάρος του μνημονίου, για να περάσει την "πισινούλα" του ως νόμιμη; Την δικαιολόγησε ως...γούρνα υδατοσυλλογής ομβρίων.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου, τώρα που τον...εξοστρακίσανε από το Υπουργείο Οικονομικών, αποδεικνύει πόσο πρακτικό και οικονομικό μυαλό είναι... αφού νοικιάζει τη βίλλα των 5 δωματίων προς 5.000 ευρώ την εβδομάδα μέσω Αγγλικής εταιρίας!!

KI ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Κρύβει το οικογενειακό αυθαίρετο o Παπακωνσταντίνου!ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ φωτορεπορτάζ από το Πρώτο Θέμα

Χωρίς άδεια και μέσα σε δασική έκταση στη Βραυρώνα.
Σοβαρό πολιτικό αλλά και ηθικό ζήτημα προκύπτει για τον υπουργό Περιβάλλοντος κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου από την αποκάλυψη ότι διαθέτει «οικογενειακό» αυθαίρετο μέσα στο δάσος! Η μητέρα του είναι ιδιοκτήτρια εξοχικής κατοικίας χτισμένης μέσα σε αναδασωτέα περιοχή στη Βραυρώνα Αττικής, στον οικισμό Χαμολιά. Το σπίτι, σύμφωνα με τον διευθυντή Δασών Ανατολικής Αττικής κ. Αναστάσιο Καζάση, είναι αυθαίρετο και παράνομο, ενώ έχει εκδοθεί γι’ αυτό και απόφαση κατεδάφισης.Η μητέρα του κ. Παπακωνσταντίνου αλλά και άλλοι ιδιοκτήτες
αυθαιρέτων στην περιοχή έχουν προσφύγει μάλιστα στη Δικαιοσύνη και στο ΥΠΕΧΩΔΕ για να νομιμοποιήσουν τα εντός αναδασωτέας δασικής έκτασης σπίτια τους.
Ετσι, ως υπουργός Περιβάλλοντος, ο κ. Παπακωνσταντίνου καλείται να αποφασίσει ανάμεσα στα συμφέροντα της μητέρας του και του Δημοσίου… Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να δημιουργήσει πολλά πρόσθετα ερωτήματα για τη σπουδή του κ. Παπακωνσταντίνου να περιορίσει στο ελάχιστο δυνατό τις εξαιρέσεις στον νόμο-δώρο που ετοίμασε για τους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων ώστε να νομιμοποιήσουν τις κατοικίες τους. «Μακάρι να νομιμοποιήσει και εμάς και ας είμαστε μέσα στο δάσος», λένε οι αυθαιρετούχοι της περιοχής, και ίσως ο κ. υπουργός τούς κάνει τη χάρη…
Το σπίτι της οικογένειας Παπακωνσταντίνου από δορυφορική ματιά. Δεν τίθεται αμφιβολία ότι τόσο το δικό τους όσο και τα υπόλοιπα στην περιοχή χτίστηκαν μέσα σε πυκνή δασική έκταση
Σύμφωνα με την πράξη αποδοχής κληρονομιάς 4992/2006, η κυρία Ελένη-Αθηνά Κλεόπα, μητέρα του υπουργού κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου, κληρονόμησε από τον σκηνοθέτη Ηρακλή-Στυλιανό Παπαδάκη τμήμα μιας ισόγειας οικίας εμβαδού 156,60 τ.μ., που βρίσκεται σε οικόπεδο εμβαδού 762,57 μέτρων στη θέση Χαμολιά Βραυρώνας. Στη συνέχεια αγόρασε από άλλο ιδιοκτήτη και το υπόλοιπο τμήμα του ακινήτου. Οπως αναφέρεται στην πράξη αποδοχής, «το οικόπεδο βρίσκεται εκτός σχεδίου, είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο». Αν και μη οικοδομήσιμο, στο οικόπεδο χτίστηκε εξοχική κατοικία.
Το αυθαίρετο της οικογένειας Παπακωνσταντίνου μέσα στο πευκοδάσος του οικισμού Χαμολιά στη Βραυρώνα Αττικής
Το συνολικό τίμημα της αγοράς ανήλθε στα 7 εκατ. δραχμές. Το συγκεκριμένο σπίτι μέσα στο δάσος αποτελούσε για σειρά ετών στο παρελθόν το «καταφύγιο» της οικογένειας Παπακωνσταντίνου. Το επισκεπτόταν συχνά τα καλοκαίρια αλλά και τον
χειμώνα για long weekends από Παρασκευή έως Δευτέρα. Αν και παράνομο, είναι μια πραγματική όαση μέσα σε ένα πευκοδάσος σε πολύ κοντινή απόσταση από τη θάλασσα. Οταν η οικογένεια Παπακωνσταντίνου αγόρασε το οικόπεδο στη Σέριφο και έφτιαξε εκεί μια νέα εξοχική κατοικία, οι εξορμήσεις στο σπίτι στη Βραυρώνα άρχισαν να μειώνονται.
Η μητέρα του υπουργού ξεκίνησε να το νοικιάζει, ψάχνοντας παράλληλα για αγοραστή. Αρχισε μάλιστα τις προσπάθειες πώλησης πριν από τέσσερα χρόνια, ζητώντας 300.000 ευρώ. Για την αγορά ενδιαφέρθηκε ένα ζευγάρι Γάλλων, όμως οι διαδικασίες δεν προχώρησαν όταν οι ενδιαφερόμενοι διαπίστωσαν ότι το σπίτι είναι αυθαίρετο και χτισμένο μέσα σε αναδασωτέα έκταση. Σε συνομιλία που είχαμε μαζί της, η κυρία Κλεόπα παραδέχτηκε ότι το σπίτι είναι αυθαίρετο, είπε ότι συνεχίζει να αναζητεί αγοραστή σε μια τιμή κοντά στις 300.000 ευρώ και πως κανείς δεν ενδιαφέρεται να το αγοράσει όταν μαθαίνει ότι είναι κτισμένο μέσα σε αναδασωτέα περιοχή.
«Επρεπε να είχε κατεδαφιστεί»
Σύμφωνα με τον διευθυντή Δασών Ανατολικής Αττικής κ. Αναστάσιο Καζάση, το συγκεκριμένο σπίτι, όπως και πολλά ακόμη, είναι αυθαίρετα και έχουν κτιστεί μέσα στο δάσος.
Κυριολεκτικά μέσα στο δάσος χτίστηκε η αυθαίρετη κατοικία που αγόρασε αντί 7 εκατ. δραχμών το 1997 η μητέρα του υπουργού Περιβάλλοντος. Σήμερα ζητάει 300.000 ευρώ για να την πουλήσει
Οπως αναφέρει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Καζάσης, «ο νόμος του Τρίτση το 1983 έλεγε “δηλώστε και σώστε το”. Αφορούσε όλα τα αυθαίρετα πλην εκείνων που βρίσκονταν μέσα σε δάση, αιγιαλό, παραλία και αρχαιολογικούς χώρους. Τότε όμως πολλοί έσπευσαν να τα δηλώσουν, αποκρύπτοντας όμως το ότι είναι κτισμένα σε δάση ή παραλίες. Αυτή είναι η ιστορία και στην περιοχή που αναφέρετε. Η συγκεκριμένη έκταση έχει αναγνωριστεί ως ιδιωτική, είναι όμως δάσος. Οι κάτοικοι τώρα εκεί, όπως γνωρίζω, έχουν προσφύγει στο ΣτΕ κατά της απόφασης κήρυξης της περιοχής
ως αναδασωτέας. Μιλάμε όμως για ένα ιδιωτικό δάσος που παράνομα και αυθαίρετα οικοδομήθηκε».
Η είσοδος της εξοχικής κατοικίας, πνιγμένη στο πράσινο
Στο ερώτημα γιατί από τη στιγμή που έχουν χτιστεί αυθαίρετα μέσα στο δάσος δεν έχουν κατεδαφιστεί μέχρι σήμερα, ο κ. Καζάσης αναφέρει:
«Για όλα αυτά τα σπίτια υπάρχουν αποφάσεις κατεδάφισης. Και σας ρωτώ, έχετε δει να πέφτει κανένα απ’ αυτά; Κανονικά θα έπρεπε να είχαν εκτελεστεί τόσα χρόνια τα πρωτόκολλα κατεδάφισης, πράγμα που ωστόσο δεν έχει συμβεί», καταλήγει.
Το εσωτερικό της αυλής
Η μητέρα του υπουργού μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του οικισμού αποφάσισαν να κινηθούν δικαστικά για να διεκδικήσουν τη νομιμοποίηση των αυθαίρετων κτισμάτων τους, προχωρώντας μάλιστα σε προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, για το ζήτημα ο υπουργός Περιβάλλοντος είχε την Πέμπτη συνάντηση με δασολόγο προκειμένου να έχει μια καλύτερη πληροφόρηση γύρω από το θέμα.
Εκανε και ανακαίνιση
Παρά το γεγονός ότι το σπίτι είναι αυθαίρετο, η κυρία Ελένη-Αρετή Κλέοπα αποφάσισε να προχωρήσει στην ανακαίνισή του, προκειμένου να συνεχίζει να το ενοικιάζει, ψάχνοντας παράλληλα αγοραστή. Στην απόφασή της συνέβαλε και το γεγονός ότι, όπως υποστηρίζει, οι προηγούμενοι ενοικιαστές παραδίνοντας τα κλειδιά άφηναν πίσω τους ένα σωρό ζημιές.
Η πέργκολα στο μπροστινό μέρος του σπιτιού, που βλέπει θάλασσα, τοποθετήθηκε στη πρόσφατη ανακαίνιση
Το σπίτι βάφτηκε από την αρχή, τοποθετήθηκαν καινούριες πέργκολες και τζαμαρίες και έγιναν τα απαραίτητα μερεμέτια. Μόνο τα κουφώματα δεν αλλάχτηκαν, καθώς η ιδιοκτήτριά του ήλπιζε ότι αυτό το έξοδο θα το κάλυπτε ο μελλοντικός αγοραστής. Το σπίτι διαθέτει ρεύμα και τηλέφωνο, είναι πλήρως επιπλωμένο και προσφέρεται μαζί και με τα κουζινικά σκεύη…
Σε μερικά σημεία διακρίνονται αναμονές, ενδεχομένως για περαιτέρω πανωσήκωμα της
οικοδομής Το αναψυκτήριο Μαγγίνα ωχριά Η αποκάλυψη του «ΘΕΜΑτος» για το οικογενειακό αυθαίρετο του υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής εγείρει μείζον ζήτημα ηθικής και πολιτικής τάξης για τον κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου. Από τη μία, ως αρμόδιος υπουργός προετοιμάζει ρύθμιση για τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων, και από την άλλη, διαχειρίζεται το προσωπικό ζήτημα της παράνομης έπαυλης που χτίστηκε χωρίς άδεια μέσα στο δάσος στην περιοχή της Βραυρώνας.
Η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, η συνταγματικότητα της οποίας αμφισβητείται τεκμηριωμένα, είναι μια σύνθετη υπόθεση και αφορά τη ζωή και την τσέπη εκατομμυρίων πολιτών. Απαιτεί σεβασμό στο περιβάλλον, κοινωνική ευαισθησία, λεπτούς χειρισμούς, αίσθημα δικαίου και γνώση του αντικειμένου. Ο αρμόδιος υπουργός που διαθέτει οικογενειακό αυθαίρετο δεν συγκεντρώνει τις παραπάνω προϋποθέσεις, είναι αδύνατο να εκπληρώσει αξιόπιστα τις πολιτικές και διοικητικές του υποχρεώσεις, αυτοακυρώνεται, ενώ πλήττει ευθέως την αξιοπιστία και το κύρος της κυβέρνησης την οποία υποτίθεται πως υπηρετεί.
Ενδεικτικό παράδειγμα πολιτικού και διαχειριστικού διλήμματος η κατεδάφιση των αυθαιρέτων που βρίσκονται σε δάση. Ο νόμος προβλέπει ρητά ότι πρέπει να κατεδαφιστούν. Από τη στιγμή που πάμε σε μια συνολική αντιμετώπιση του εκτεταμένου προβλήματος της αυθαίρετης δόμησης, τι θα πράξει ο υπουργός; Θα εφαρμόσει τον νόμο, θα τα κατεδαφίσει, μαζί και το δικό του; Και αν όχι, το προσωπικό του ενδιαφέρον δεν θα προκαλέσει τη δικαιολογημένη καχυποψία και αμφισβήτηση των πολιτών; Δεύτερο παράδειγμα οι δασικοί χάρτες που αναρτήθηκαν πρόσφατα από την προκάτοχό του κυρία Τίνα Μπιρμπίλη και «αποκάλυψαν» χιλιάδες αυθαίρετα, που συγκροτούν ολόκληρους οικισμούς. Με τι ηθικό ανάστημα θα δώσει λύση στο πρόβλημα;
Οταν ο κ. Παπακωνσταντίνου κλήθηκε από τον πρωθυπουργό να αναλάβει το ΥΠΕΚΑ θα έπρεπε να ενημερώσει για το πρόβλημα και να αρνηθεί εξαρχής, να αναλάβει τουλάχιστον το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο. Προτίμησε, όμως, να το αποσιωπήσει και να μετατραπεί από κήνσορας της ηθικής και της διαφάνειας, όπως θέλει να θεωρείται, σε άτολμο πολιτικό που εξυπηρετεί προσωπικά του συμφέροντα. Η περίπτωση με το αναψυκτήριο του πρώην υπουργού Βασίλη Μαγγίνα ωχριά μπροστά του και τουλάχιστον εκείνος είχε την ευθιξία να παραιτηθεί.
Η οικονομική και κοινωνική κρίση στην Ελλάδα εξελίσσεται από το κακό στο χειρότερο, με απόλυτη προσωπική ευθύνη του κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος συσσώρευσε βάρη στην οικονομία και την έφερε στο χείλος του γκρεμού λέγοντας ψέματα τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας. Τώρα υπονομεύει με τον πλέον κραυγαλέο τρόπο μια από τις στρατηγικές επιλογές της κυβέρνησης, που συνδέεται άμεσα με τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος και με την αναπτυξιακή προσπάθεια, αφού στοχεύει στην επανεκκίνηση της οικοδομικής δραστηριότητας και τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον τουριστικών καταλυμάτων.
Ο υπουργός ΠΕΚΑ, αντί να εξοργίζει την κοινή γνώμη διατυπώνοντας το ερώτημα «Πού ήταν οι Αγανακτισμένοι τόσα χρόνια;», καλό θα ήταν αναλάβει τις ευθύνες του. Αντί να προκαλεί με τις δηλώσεις του και να κρύβεται πίσω από τη μητέρα του, θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις για τις απαράδεκτες επιλογές του. Πρέπει να καταλάβει πως με τη στάση του έχει μετατραπεί σε παράγοντα αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης και τώρα σε πρότυπο αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Ποτέ στην ιστορία του το ΠΑΣΟΚ δεν βρέθηκε να διατηρεί σε υπουργική θέση έναν κατ’ επίφαση πολιτικό που αντιμετωπίζει με προκλητική υπεροψία και αδιαφορία τον ελληνικό λαό.
Το «ΘΕΜΑ» από την έκδοσή του άσκησε κριτική χωρίς φόβο και πάθος σε υπουργούς και άλλους παράγοντες του δημόσιου βίου για παρανομίες και προκλητικές συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τον ρόλο και τις υποχρεώσεις πολιτικού. Η Ιστορία μάς δικαίωσε. Θεωρούμε υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να πράττουμε το ίδιο.

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Άξιος ο μισθός σας κ. Παπούλια. Πήγε και προσκύνησε τους προγόνους του Τζέφρυ.


undefined
Είχαμε πεί οτι 30.000 το μήνα για να συντηρούμε μια γλάστρα είναι πολλά. Κάναμε λάθος τελικά! Οι παρακάτω φωτογραφίες που σχεδόν όλα τα ΜΜΕ απέκρυψαν...
αποδεικνύουν πόσο εργατικός είναι ο αγαπητός μας πρόεδρος κ. Παπούλιας. Μέχρι και το εβραικό σκουφάκι κιπά φόρεσε ο κ. Παπούλιας προκειμένου να τιμήσει τους Εβραίους φίλους μας. Είναι ο δεύτερος Έλληνας πολιτικός στην ιστορία μας που κάνει τέτοια κίνηση. Ο πρώτος φυσικά ήταν ο Εβραικής καταγωγής Τζέφρυ Παπανδρέου.

Απο τα αξειωσημείωτα των φωτογραφιών. Δείτε το βλέμμα του Ραββίνου!