Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Σιμπέλ : Δεν υπάρχει γενοκτονία τω Ποντίων!!!

Απίστευτη πρόκληση δια χειρός της εκλεκτής του Γιωργάκη Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ στην Κομοτηνή κυρίας Σιμπελ Μουσταφάογλου η οποία σε επιστολή της μιλά για «υποτιθέμενη» γενοκτονία των Ποντίων.
Η υποψήφια με το κυβερνών κόμμα στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές υιοθετώντας πλήρως την εγκάθετη πολιτική της Αγκυρας προτείνει μάλιστα...
στο δημοτικό συμβούλιο της Κομοτηνής να καταργηθεί η 19η  Μαϊου ως ημέρα εθνικής μνήμης γιατί «στοχοποιούνται οι πολιτικοί και αξιωματούχοι της μειονότητας».

Τις ανιστόριτες, επικίνδυνες και προκλητικές θέσεις της κυρίας Μουσταφάογλου έφεραν στην Βουλή οι βουλευτές της ΝΔ, Αναστάσιος Καριπίδης, Γιώργος Κασαπίδης, Σάββας Αναστασιάδης και Δημήτρης Τσουμάνης, καταθέτοντας ερώτηση προς τους υπουργούς Εξωτερικών, Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, που μεταξύ άλλων αναφέρει «Μετά από δημοσιεύματα από το τουρκόφωνο περιοδικό «Αζινλίκτσα» (15-5-2011) διαβάσαμε το δελτίο τύπου που εξέδωσε η επικεφαλής του συνδυασμού «Πρώτο Βήμα για την Ισότητα» Σιμπέλ Μουσταφάογλου… στο δελτίο αυτό λέει πολλά και ανιστόρητα, όπως π.χ. εκείνο το ανεκδιήγητο ότι με … αν θα τιμηθεί η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, στοχοποιούνται δήθεν οι πολιτικοί και οι αξιωματούχοι της μειονότητας…Το χειρότερο όμως όλων και το πλέον εξοργιστικό είναι ότι κάνει λόγο για «υποτιθέμενη ποντιακή γενοκτονία».

Οι τέσσερις βουλευτές σημειώνουν πως «ο τρόπος με τον οποίο αναμασά η κ. Σιμπέλ τις θέσεις του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών περί «υποτιθέμενης γενοκτονίας», πέραν του ότι συνιστά ύβρη στους εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς της Γενοκτονίας και παραβίαση της νομιμότητας, αποτελεί βάση για δημιουργία μιας κατάστασης που μπορεί να προκαλέσει τεράστια προβλήματα στην ειρηνική συμβίωση των απογόνων των θυμάτων της Γενοκτονίας και όλων εκείνων που συντάσσονται με το γράμμα και το πνεύμα του νόμου, με εκείνους που συντάσονται με τις θέσεις των θυτών-γενοκτόνων» και προσθέτουν πως «Επειδή, με βάση το γεγονός ότι η κ. Σιμπέλ και άλλα ενεργούμενα του Προξενείου και της Άγκυρας όχι μόνο αρνούνται τη Γενοκτονία, αλλά και τιμούν τον φασίστα δολοφόνο Μουσταφά Κεμάλ, δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικής σύγκρουσης και διασάλευσης της ειρήνης και της ασφάλειας των πολιτών, ερωτώνται οι κ.κ. υπουργοί

1)    Προτίθεστε να φέρετε νόμο, προς ψήφιση στη Βουλή που θα ποινικοποιεί την άρνηση της Γενοκτονίας;

2)    Προτίθεστε να λάβετε μέτρα εναντίον εκείνων που χρησιμοποιούν τη θέση τους ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων για να εκθειάζουν εγκλήματα και εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας;

3)    Πρόκειται να λάβετε μέτρα για τη συμμόρφωση του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής με τη νομιμότητα;».

Πάντως, εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως την συγκεκριμένη ερώτηση βρέθηκαν μόνο 4 βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να την υπογράψουν.


ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

γνωμη

ό,τι και να λέμε μπορεί αυτές οι συγκεντρώσεις αγανακτισμένων να έχουν ξεκινήσει καλά και ειρηνικά και δεν είναι κακό να γίνεται μια επανάσταση με λουλούδια διαφορετικά θα είχαμε αιματοχυσίες και επεισόδια όπως γίνεται συνήθως στις διαδηλώσεις. αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα εξελιχθεί και καλά. και να καταφέρουν να ρίξουν κυβέρνηση και να υπάρξει το χάος κι ακόμη κι αν μετά κάποιοι απ αυτούς πάρουν τη θέση τους μπορεί να είναι καλοί στην αρχη αλλα ειναι πολυ μεθυστικο το αρωμα της εξουσιας. επισης οτι κι αν γινει οποιος κι αν βγει στην εξουσια παλι μεθοδευμενο θα ειναι γιατι οσο κι αν ειρηνικα ξεκινησει καποιες ''δυναμεις'' και αγνωστα προσωπα θα εκμεταλλευτουν την κατασταση  για να τους παρουν με το μερος  τους. οι πολιτικοι μας ειναι μυγουλες μπροστα στα θηρια που ανηκουν στους μασονους στη λεσχη μπιντελμπεργκ κλπ. οχι οτι καποιοι αν οχι ολοι λιγο πολυ δικοι μας πολιτικοι δεν ειναι ηδη χωμενοι εκει μεσα αλλα καποια πραγματα ειναι πολυ καλα προμελετημενα για να τα ριξουν ακομη και 1.000.000 αγανακτισμενοι σε καθε χωρα. οσο και να το παλεψουμε ο τριτος κοσμος θα παραμεινει τριτος κοσμος και ισως γινει τεταρτος αφου θελουν εμας να τριτοκοσμοποιησουν. και μην το θεωρησετε κινδυνολαγνεια η θεωρειες συνωμοσιας υπαρχουν πολλα πραγματα που πολλοι ανθρωποι λεγαν οτι θα συμβουν και τωρα τα βλεπουμε οι υπολοιποι και ξυνουμε τα κεφαλια μας. μη θεωρησετε σεναριο συνομωσιας μια παγκοσμια κυβερνηση. η μαζοποιηση/παγκοσμιοποιηση ειναι το α και το ω για κατι τετοιο. τα περιπλοκα σχεδια των τραπεζων και των εταιρειων που ανακατευονται στα οικονομικα μιας χωρας ειναι κατι που συμβαινει απ αρχης ο.η.ε,παγκοσμιας τραπεζας,δντ κλπ. κι αυτα δεν υπηρξαν τον τελευταιο αιωνα αλλα ουσιαστικα απο τοτε που ανεξαρτητοποιηθηκε η αμερικη και επειτα εγινε υπερδυναμη. δε λεω και η ευρωπη εχει βαλει το χερακι της. αλλα οταν ενας υπαλληλος χρηματιστηριου εξομολογειται οτι αν γινοταν το νερο εμπορευσιμο προιον στο χρηματιστηριο (οπως συμβαινει με τα τροφιμα βασει της φυτοφαρμακων και εκμεταλλευσης περιουσιων σε χωρες οπως η ινδια) θα το πουλουσε αναλογα με τις μετοχες κλπ,οταν ενας οικονομικος δολοφονος εξομολογειται οτι εχει κανονισει να κανει συμφωνιες με χωρες της λατινικης αμερικης κ.α επειτα, για να πανε με τα συμφεροντα της αμερικης και κυριως αυτων των υπερδυναμων οργανισμων,τραπεζων,εταιρειων κλπ κι αν ο καθε πρωθυπουργος διαφωνησει δολοφονειται με ενα ''ατυχημα'',οταν ολη η τρομολαγνεια στην αμερικη για τους ιρακινους τρομοκρατες κλπ ειναι προμελετημενη απο την αμερικανικη κυβερνηση μονο και μονο για την εκμεταλλευση του πετρελαιου,το θανατο στρατιωτων που νομιζουν οτι πεθαινουν για την πατριδα και τα χιλιαδες ρατσιστικα αισθηματα που εχει ο καθε αμερικανος και ελληνας αντιστοιχα με ολο αυτο το παρασκηνιο μακεδονια/πγδμ,τουρκια κλπ και καθε αλλος μη μου λετε για θεωρειες συνομωσιας. το ξερω δε λεω κατι καινουριο αλλα ας εχουμε πχ υποψιν μας οτι ενας ''προφητης''(αν θελετε ετσι αποκαλεστε τον,αν και γω προτιμω να τους λεω γνωστες του καιρου τους και των επακολουθων) οπως ο george orwell ειχε γραψει το 1984 εν ετει 1948. κι η πραγματικη ουσια του βιβλιου δεν ειναι ισως σποντες για τον χιτλερ και τον 2ο παγκοσμιο πολεμο και την τοτε πλυση εγκεφαλου αλλα μηνυμα οτι περασε αυτο και ερχονται χειροτερα γι αυτο πρεπει να εχουμε τα ματια μας ανοιχτα,να συλλεγουμε πολλες αντιληψεις και να σκεφτομαστε καθαροτερα. αυτο ειναι στο χερι του καθενος και δε θα βοηθησει περισσοτερο η εκκλησια ή η πιστη ή η ελπιδα ή κατι αλλο παρα η παραγματικη,βαθυτερη και ουσιωδης γνωση για τουες παντες και τα παντα γυρω μας σε συνδυασμο με τα υπολοιπα. η παραπληροφορηση και η χειριστη παιδεια/εκπαιδευση με ανακριβειες σε ιστορικα γεγονοτα,καλυψη διαφορετικων αντιληψεων γυρω απο φυσικα κ.α φαινομενα,προπαγανδα για μερικη η ολικη εξαφανιση γραπτου λογου σε μια γλωσσα και πααααρα πολλα αλλα ειναι η πραγματικη ριζα του ''κακου''. ολα ξεκιναν απο μας και απο τη θεληση μας ,γιατι οπως και να το κανουμε οι περισσοτεροι θελουμε και ειμαστε προβατα,γιατι ειμαστε υλιστες,γιατι μας τρομαζουν αυτες οι αναζητησεις και γιατι μας αρεσει να μας χαιδευουν το κεφαλι με δανεια,μιζες και ουσιαστικα ολοκληρωτικο ελεγχο ζωης της ζωης μας απο αλλους. ισως λοιπον οντως οι ''αγανακτισμενοι'' να χουν καταλαβει καποια εστω απ αυτα πραγματα που  κι εγω δε λεω οτι ξερω τα παντα,συνεχιζω και θα συνεχισω να το ψαχνω,και να αλλαξουν/με το τοπιο. ομως πως και ποτε;   

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011


"Αγανακτισμένοι" ημέρα 8: Μία εβδομάδα μετά

Μακροχρόνια και επίμονη αποδεικνύεται η αγανάκτηση του πλήθους, που συγκεντρώνεται εκ νέου στο Σύνταγμα, μία εβδομάδα από .........


την πρώτη φορά.

Η συγκέντρωση της Τετάρτης γίνεται στη σκιά της έντασης που επικράτησε το βράδυ της Τρίτης, όταν μερικές δεκάδες πολιτών έστησαν ανθρώπινο μπλόκο στις εξόδους του Κοινοβουλίου, εμποδίζοντας τους βουλευτές και τους υπαλλήλους που βρίσκονταν μέσα να εξέλθουν.

Κάποιοι, μάλιστα, μέσω του Εθνικού Κήπου, με τη συνδρομή φακών από τους πυροσβέστες και τους αστυνομικούς που τους συνόδευαν, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν το κτίριο της Βουλής με το αυτοκίνητο τους, για να συναντήσουν τα... κοσμητικά επίθετα και τα συνθήματα των διαδηλωτών που τους περίμεναν.

Η εν λόγω κινητοποίηση προκάλεσε την... αγανάκτηση του πολιτικού κόσμου, με ποικίλα σχόλια. Παρέμβαση για το θέμα έκανε ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης,Θ. Πάγκαλος, ο πρόεδρος της Βουλής, Φ. Πετσάλνικος, καθώς και σειρά βουλευτών.

Κατά τα λοιπά, λίγο μετά τις 18.00 έκλεισε η λ. Αμαλίας, μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη, καθώς συγκεντρώνονται οι "Αγανακτισμένοι" διαδηλωτές. Προηγήθηκε μηχανοκίνητη πορεία, στο κέντρο της Αθήνας, στην οποία συμμετείχαν τουλάχιστον 300 δίκυκλα.

Την Τρίτη, η συγκέντρωση ήταν εξαιρετικά ογκώδης, ενώ στο μεσοδιάστημα πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με ομιλίες πανεπιστημιακών καθηγητών στα Προπύλαια. Στο πλήθος απευθύνθηκε και ο Μίκης Θεοδωράκης.

Οι "Αγανακτισμένοι" υποστηρίζουν ότι θα συνεχίσουν τις καθημερινές κινητοποιήσεις τους, ενώ για την προσεχή Κυριακή (5/6) υπάρχει διαδικτυακό κάλεσμα για νέα Πανευρωπαϊκή Κινητοποίηση.

Σημειώνεται ότι με διαρκώς αυξανόμενη συμμετοχή συνεχίζεται και η "Ανοιχτή Συνέλευση" των "Αγανακτισμένων", στην πλατεία Συντάγματος. Έχουν δημιουργηθεί 18 επιτροπές οργάνωσης και αγώνα, που μεταξύ άλλων καταπιάνονται με θέματα τεχνικής υποστήριξης, γραμματείας, νομικής στήριξης, καθαριότητας, περιβάλλοντος, σίτισης, εξορμήσεων, μετάφρασης και διανομής φυλλαδίων.

Στην πλατεία παραμένουν και δεκάδες αντίσκηνα, στα οποία διανυκτερεύουν από την πρώτη ημέρα αρκετοί διαδηλωτές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει πρόταση για "αποκέντρωση" των διαδηλώσεων και σε άλλα σημεία, όπως στο Πεδίον του Άρεως, την Πλατεία Καραΐσκάκη στον Πειραιά, την Πλατεία Κλαυθμώνος, στα Προπύλαια και στην Σοφοκλέους. 

>Η ομιλία του Μ.Θεωδωράκη στους ''αγανακτισμένους''