Πολλοί επιμορφωτικοί οι διάλογοι σας..αν και σκληροί. Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι συνέχεια προσπαθούμε να βρούμε τους φταίχτες(τους πολιτικούς, εμάς, τους πλούσιους/τους φτωχούς, τους μετανάστες που οι μισοί μας θάβουνε όπως οι ομοεθνείς τους και οι άλλοι μισοί μας συμπονάνε γιατί δεν είναι αφαλοκομένοι) και πλακωνόμαστε μεταξύ μας. Είμαι 19 χρονών και μ' αρέσει πολύ να βρίσκω τέτοια άρθρα και μπράβο στην Σουηδέζα που έστω και μόνη της πήρε πρωτοβουλία να το ψάξει και να μην χλαπακώσει την παραπληροφόρηση που τρώει πολύς κόσμος εναντίον μας και απλά αδιαφορεί ή μεγαλώνει ο ρατσισμός του. Δηλαδή έχω βαρεθεί πια. Σπουδάζω σε μια σχολή που σχεδόν από πάντα δεν είχε άμεση απορρόφηση από τα επαγγέλματα. Καλών Τεχνών. Σε μια πόλη πίσω από το Θεό για πολλά χρόνια, μα τόσο τόσο όμορφη, τη Φλώρινα. Και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο μας προπαγανδίζουν συνέχεια για τα Σκόπια και τη ''Μακεδονία'' τους. Με κυνήγησαν ασφαλίτες σε πορεία 25 ατόμων το πολύ σε μια πόλη που μέχρι το θάνατο του δεσπότη Αυγουστίνου Καντιώτη δε επιτρέπονταν οι πορείες. Μας κλείσανε τον ΟΣΕ, τα κτελ οργώνουν χρήμα συνέχεια με τις αυξήσεις τους, η δημόσια υπηρεσία νερού ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ με λογαριασμούς σε φοιτητικά σπίτια να φτάνουν το 3μηνο 50-80 ευρώ. Και ασχολούμαστε ΑΚΟΜΑ με τον κάθε τζαναμπέτη γλείφτη εκάστοτε κόμματος από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μέχρι και ΣΥΡΙΖΑ κλπ αντί να συνεχιστεί κάτι που πάλι καταπιέστηκε και καταποντίστηκε όπως οι αγανακτισμένοι από το παρακράτος και τους κουκουλοφόρους ασφαλίτες που σκορπάνε το ΧΑΟΣ επίτηδες ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΕΜΗ να μου παίζουν ψευδοφάνη βίντεο προηγούμενων επεισοδίων σε ειρηνικές πορείες; ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ! Να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τους βολεμένους και τους γλείφτες και τους πελάτες αυτού του συστήματος, αυτοί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο αν είναι τραγοπόδαροι διεφθαρμένοι και παμπόνηροι ακόμα και όταν είμαστε εδώ σαν εκμοντερνισμένη κατοχή, θα βρουν τρόπο να προδώσουν σαν άλλοι δοσύλογοι και να επωφεληθούν μετά με κανένα σκανδαλάκι τύπου siemens! ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, κάνουν τις επιλογές τους και μας βρίζουν ή μας υποστηρίζουν γιατί καταλαβαίνουν πραγματικά! Το θέμα είναι η δική μας ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να συνειδητοποιήσουμε τι συμβαίνει γιατί όπως εισήμανε και κάποιος φίλος παραπάνω είμαστε έξυπνοι αλλά όχι ξύπνιοι. Κουράστηκα να βλέπω νέα παιδιά συνομήλικους μου σε άλλες σχολές να αναλώνονται και να γίνονται κομματόσκυλα εκάστοτε παράταξης που τους αναγκάζει να κάνουν καταλήψεις και καλά φταίει το κράτος! Ακούς εκεί; Οι ίδιες νεανικές παρατάξεις των μεγάλων κομμάτων και βάζω μέσα και το ΚΚΕ και όλα, να βρίζουν τον ίδιο τον εαυτό τους! Φαύλος κύκλος! Να γίνεται δυσφήμηση από τα ίδια τα μέσα για τον δικό τους προσανατολισμό και το συνεχές γλείψιμο και λάδωμα και μίζα! Ανήκω στην Ελλάδα όχι σκυλιά των ξένων εταιρειών και των τραπεζών και των ξένων πολιτικών που θέλουνε να πάρουνε την εξουσία άμεσα εδώ από την ώρα που έγινε η Εθνική Απελευθέρωση! Ο Κολοκοτρώνης και υπόλοιποι αγωνιστές ακόμη και ο αγράμματος ο Μακρυγιάννης χύσανε αίμα στον τούρκικο ζυγό που μας κράτησε σε πολιτιστικό επίπεδο επίτηδες και καλά για να αναπτυχθεί η νυχτωμένη Ευρώπη που μέχρι τότε έκαιγε κόσμο και την κάνανε ότι θέλανε! Και έρχονται και λένε τεμπέληδες εμάς τα παλιορομποτάκια του νέου συστήματος! Που δεν καταδέχονται τους Έλληνες εδώ και μια 30ετία όπως εμείς φτύνουμε τον κόρφο μας για τους Πακιστανούς και όλους τους κακόμοιρους αυτούς Ασιάτες τη στιγμή που οι Αλβανοί κάνανε περιουσίες όπως αντίστοιχα οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι και οι Αυστραλοί είχανε τους Έλληνες για εργατικό δυναμικό και τους βρίζανε! Ντροπή σε όλους τους μετανάστες που οι παππούδες και οι γονείς τους φτύσανε αίμα για μια καλύτερη ζωή και τα παιδιά και τα εγγόνια τους μπορεί και να ντρέπονται που κατάγονται από Ελλάδα! Αλλά η δικιά μου γενιά δε διαφέρει και πολύ στην ίδια την Ελλάδα, έχουν αμερικανοποιηθεί τα πάντα, που περπατάω στο δρόμο και βλέπω τον άστεγο και ταυτόχρονα την κυράτσα με το gucci και το 20χρονο σκατό που νομίζει ότι σπουδάζει νομική και σουλατσάρει με το τελευταίο γαλλικό στο νύχι και το χρυσό iPhone και δε ντρέπεται που οι γονείς της μπορεί να αφήσανε άνεργο το διπλανό άστεγο! ΒΑΡΕΘΗΚΑ! Η υποκρισία των πολιτικών είναι προφανέστατη, η δικιά μας βγάζει μάτια όμως και κανείς δεν τραβάει αυτή τη τάξη να της εξηγήσει κάποια πράγματα. Ο ΓΑΠ λίγο πριν φάει πόδι ,το παλιοπιόνι, ξεκαθάρισε ότι μια παγκόσμια κυβέρνηση θα μας σώσει! Αχ αυτά τα οργουελικά που γίνονται πραγματικότητα! Να γίνω εγώ 3ος κόσμος για γίνει κι ο 3ος , 4ος, δε βαρέθηκε αίμα η τάξη των μεγάλων κεφαλιών αυτών των πούστηδων που εγκαθίδρυσαν τους οικονομικούς δολοφόνους, το χρηματοπιστωτικό σύστημα, τις μεγάλες κρίσεις και τους πολέμους για να επιβάλουν τις νέες ''τρομερές'' πολιτικές τους που δεν ήταν τίποτα παραπάνω από πάταξη φιλελεύθερων πραγματικά δημοκρατικών πολιτικών στη Λατ. Αμερική και για να μεγαλουργήσουν αυτά τα φριχτά τέρατα ο Πινοσέτ και η Θάτσερ, η οικογένεια Μπους, ο Κλίντον και τώρα ο και καλά ειρηνευτής Ομπάμα και άλλοι πολλοί, και πίσω απ αυτούς Κίσσινγκερ και ο Φρίντμαν και η FED και η EU που δεν έχει καν δικό της στρατό και είναι υποταγμένη στο ΝΑΤΟ, έρε και να μπουκάρουν οι δερβίσηδες και οι αμερικλάνοι με τα σκυλιά τους δυτικοευρωπαίους. Δε λέω κάτι καινούριο και ξέφυγα πολύ. Συγχωρέστε με το παθαίνω αυτό.
Θέλω να κλείσω επανερχόμενη στην Ελλάδα, τον ακρογωνιαίο λίθο του ντόμινο που ακολουθεί σιγά σιγά σε όλες τις ευρωπαΪκές και μη χώρες εξαιρόντας την πρωτοπόρα Ισλανδία που του κλώτσησε όλους τους πουλημένους πολιτικούς της. Η Ελλάδα είχε μόνο έναν άξιο κυβερνήτη, τον Καποδίστρια κι ας ήταν Ρώσος κι αυτός, έδωσε όρκο να μην εκμεταλλευτεί δημόσιο χρήμα και το έκανε και το φάγανε οι ''παρακρατικοί'', οι προκάτοχοι όλων των σκουπιδιών που μας πουλήσανε στην κατοχή και συνεχίζουν ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ! Φχαριστώ για το χρόνο σας, Μούμου Βάσω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου