Ωρέ πού πάμε ρε;
...στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
The American Dream
χμμ...για να ξυπνάμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου